Entrará en vigor a mediados de 2010

A Unión Postal Universal (UPU) recibiu a autoridade de administrar o dominio de internet de primeiro nivel .post, converténdose no primeiro organismo da ONU que obtén este tipo de dereito sobre a industria que representa, informa Crónica de Aragón.
A xestión foille concedida pola Corporación de Asignación de Nomes e Números en Internet (ICANN), a máxima autoridade mundial na atribución de dominios. O director xeral da UPU, Edouard Dayan, afirmou que a dirección .post servirá como plataforma para estender os servizos postais, ademais de que impulsará o desenvolvemento do comercio electrónico e facilitará o comercio internacional e as actividades comerciais dos pequenos empresarios. “Ademais, demostra que o sector postal cambia rapidamente e como a UPU pode axudar ás súas 191 membros a conectarse coa rede mundial”, dixo Dayan. Despois de describilo como un paso histórico, o director do organismo sinalou que o nome do dominio tamén podería servir como ponte entre a transmisión e recoñecemento dos documentos oficiais dos gobernos. Agregou que o dominio .post permitirá que a UPU cumpra plenamente coa súa misión principal: crear un espazo mundial sen fronteiras onde a comunicación persoal ou comercial desenvólvase nunha contorna de seguridade. O dominio entrará en vigor a mediados de 2010, despois de que sexa rexistrado en internet e sexa operacional e recoñecido no ciberespazo.