Segundo un estudo da empresa McAfee

O dominio .cat sitúase en segundo lugar, entre os 280 dominios de Internet que hai ao mundo, en canto á seguridade que representa navegar por páxinas .cat, segundo o último informe de McAfee, a empresa de antivirus e seguridade informática, informan desde a Fundació puntCAT.
O estudo confirma o liderado do .cat no campo da seguridade e ratifica a tarefa da Fundación puntCAT por dispor dun espazo seguro polos titulares e usuarios deste dominio. O .gov, no referente aos goberno dos Estados Unidos, lidera esta lista sendo o dominio que comporta menos riscos. O .cat está tecnicamente empatado con outros cinco dominios de primeiro nivel (TLD-Top Level Domains): .jp (Xapón), .edu (educación superior), .ie (Irlanda), .hr (Croacia) e .lu (Luxemburgo). Só tres dominios xenéricos, é dicir que non pertencen a estados, .cat, .gov e .edu atópanse entre os 10 dominios coa navegabilidade máis segura do mundo. Por centésimas porcentuais, .cat sitúase no sexto lugar da clasificación deste estudo independente onde se avaliaron case 3.500 páxinas con dominio .cat e só se detectou algún tipo de risco en  9 destas páxinas. Estas debilidades detectadas, vulnerables a presentar un risco na seguridade da navegación poderían estar causadas pola carencia de actualización do software dalgúns dominios. É por iso polo que puntCAT alenta os titulares dos dominios a dispor sempre das últimas versións dos programas que utilizan. En palabras de Jordi Iparaguirre, director da Fundació puntCAT, “.cat móstrase unha vez máis como o dominio máis seguro que temos ao alcance, demostrando que é un dominio ed confianza e sen dúbida,é o mellor medio por facer transaccións e comercio electrónico a Internet”. As propias condicións de uso do dominio .cat, así como a política de rápida reacción ante posibles actividades fraudulentas do dominio, dificultan que o .cat sexa vulnerable a posibles ataques (suplantación de identidade, instalación de software malicioso….). Ademais de traballar cos Mossos d’Esquadra e o CESICAT, o puntCAT posibilitará nas próximas semanas a utilización do DNSSEC que ofrecerá aínda máis seguridade a quen comercialice por Internet, xa sexa o titular do dominio ou o usuario da páxina con matrícula .cat.